2012. május 5., szombat

John Maisel: ISTEN-E JÉZUS?

A MOSZKVAI ÁLLAMI EGYETEM
TANÁRAI ÉS HALLGATÓI SZÁMÁRA TARTOTT
ELŐADÁS ÁTDOLGOZOTT ANYAGA


ELŐSZÓ


            Ezt az előadást a Moszkvai Állami Egyetem tanári kara és hallgatói számára tartottam a Szovjetunióban 1990-ben. Hallgatóságom nagyrészt ateista, templomba nem járó tanárokból és hallgatókból állt, akiknek nem volt ismeretük a keresztény hitről, sem bibliai tájékozottságuk. Az volt a célom, hogy világossá tegyem Jézus Krisztus személye; állításai és céljai egyedülálló voltát, és érthetően elmagya­rázzam, hogyan létesíthet valaki kapcsolatot az igaz, élő Istennel Jézus Krisztuson keresztül. Az előadás eredménye­ként a hallgatóság nagy része jelezte, hagy szeretne velem imádkozni, és átadta az életét Jézusnak. Mint azt az egyik egyetemi tanár mondta: „Ez az első alkalom, hogy a keresztény hit egyedülállóságának ésszerű magyarázatát hallottam.”
            Egy másik, fizika szakos tanár ezt mondta nekem: „Az egyetlen alkalom, amikor valaha is Istenre gondoltam akkor volt, amikor az ateista szemléletű tanári vizsgáimat tettem. Valamilyen ismeretlen okból eljöttem az ön előadására, és most már tudom, hogy csakis Isten töltheti be életem ürességét.” Remélem, hogy ha bőséges életet és megbocsátást keres, meg fogja találni e kis könyv olvasása közben, még akkor is, ha nem ateista, és jár templomba.
            Szeretném hálámat kifejezni Jane Prattnek, azért a jó néhány óráért, melyet számítógépe előtt töltött begépelve és újragépelve ezt a magnófelvételről lejegyzett előadást; Jan Rodgernek, Carolyn Prince-nek, Ed és Catherine Heading­tonnak szerkesztésbeli szaktudásukért, mellyel segítettek egy szóban elhangzott előadást könyv alakban olvashatóvá tenni.
Isten áldásával
John M. Maisel

BEVEZETÉS


AZ EMBER MEGSZÜLETIK, AZUTÁN. . .

 Ennyi csak az élet?

            Az élet biztosan több ennél, de merre vezet az utunk innen? Mi a célunk? Mi a sorsunk?
Hogyan lehet teljes, hogyan válhat tartalmassá megüresedett életem?
            A következő előadás választ fog adni mindezekre a kérdésekre, és segít majd tisztábban megérteni, hogyan található meg az élet igazi értelme egyedül Jézus Krisztusban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése