2012. május 15., kedd

John Maisel: ISTEN-E JÉZUS? 10.

IGAZ HIT


A tények tudása

Hit az Igazságban

Személyes bizalom
             Tegyük fel, hogy én mindent TUDOK egy liftről, és HISZEK benne. Hiszem, hogy fel fog vinni engem a földszintről a negyedik emeletre. De ezt nem tapasztalom meg mindaddig, amíg be nem szállok a liftbe, amíg nem BÍZOM a liftben, és rá nem hagyom magam.
            Jézus Krisztus ma is él. Nagy árat fizetett azért, hogy önöknek és nekem kapcsolatunk lehessen Isten­nel. Jézus szereti önöket és ingyenes ajándékként bo­csánatot ajánl fel önöknek. Annyit kell csak tenniük, hogy megköszönik Neki, hogy meghalt önök helyett, bíznak Benne és befogadják Őt az életükbe. Döntésü­ket azáltal hozhatják meg, hogy kitárják szívük és éle­tük ajtaját Neki, mert Ő kopogtat és be szeretne jönni.
            Szeretnék ma megismerni Jézus Krisztust? Remé­lem, sikerült bebizonyítanom, hogy a keresztény hit egy intelligens hit, melynek ésszerű alapja van. Nem ugrás a sötétbe, hanem belépés a fénybe. Már említet­tem önöknek, hogy Jézus Krisztus él. Némi hitre van szükség ahhoz, hogy önök és Isten szeretete közel ke­rüljön egymáshoz. Nem kell mindent érteniük. De ha egyszer azt mondják: „Igen, Jézus, köszönöm, hogy meghaltál értem; kérlek, jöjj be az életembe”, akkor Krisztus készséggel megteszi. Akkor meg fogják ta­pasztalni azt, amiről eddig beszéltem. Sokáig én is csak gondolkodtam róla, mielőtt megértettem, hogyan kell befogadni Jézust. De most már bizonyságot tehe­tek önöknek Isten szeretetéről és megbocsátásáról, amely Krisztusban található.
            A Biblia így foglalja össze az evangéliumot 1 Ko­rinthus 15,3-5-ben: „Elsősorban azt hagytam rátok, amit magam is kaptam: Krisztus meghalt a bűnein­kért, amint az Írás mondja. Eltemették és harmadna­pon föltámadt. Ez is az Írás szerint. Megjelent Péter­nek, azután a tizenkettőnek.”


TEKINTSÜK ÁT AZ EDDIGIEKET


ISTEN HELYZETE:     Milyen az Isten?
                                                                                                                                                                                Isten szerető és tökéletes.

A MI HELYZETÜNK:   Milyenek vagyunk mi?
                                                                                                                                                                                               Bűnösök és Istentől elvá­lasztottak.

ISTEN GONDOSKODÁSA:  Mit tett Isten a probléma megoldása érdekében?
                                                                                 
                                                           Fiát, Jézus Krisztust adta, hogy a kereszten meghalva bűnünk teljes fizetsége legyen.

Mindenki vétkezett, és híjával van az Isten dicsőségének.

                                                                     Róma 3,23    

                                                               A VÁLASZTÁS ÖNÖKÉ

FOGADJÁK BE JÉZUST


A BŰN ZSOLDJA                                       ...ISTEN KEGYELMI AJÁNDÉKA
      A HALÁL...                                                 AZONBAN AZ ÖRÖK ÉLET.     
        Szeretném a mai alkalmat egy imával zárni. Ha ké­szen állnak arra, hogy Krisztusban, mint Megváltójuk­ban bízzanak, kérem mondják el velem együtt ezt az imát. Néhány olvasó talán szeretne még többet megtudni Jézusról, de mások önök közül már tudják, hogy Isten megérintette önöket, és bár nem teljesen értik, tudják, hogy amit elmondtam önöknek, igaz.
            A következő ima által Isten családjának tagjaivá vál­hatnak, teljes bocsánatot nyerhetnek és megkaphatják az örök élet ajándékát. Lassan olvassák.
           
            Istenem, bevallom, hogy bűnös vagyok, és megértem, hogy a bűnöm elválaszt Tőled. Hi­szem, hogy Jézus, Isten lévén, megfizette a büntetést minden bűnömért, amikor meghalt a kereszten és feltámadt a halálból. Uram Jézus, köszönöm neked, hogy meghaltál értem. Kér­lek, bocsásd meg a bűneimet. Megtérek útjaim­ból, és meg akarom változtatni az irányt, amelyben életem halad. És most, Uram Jézus, kitárom életem ajtaját, s megkérlek, jöjj be az életembe,' mint Uram és Megváltóm. Csakis tő­led remélem a bűneim bocsánatát és az örök élet ingyenes ajándékát. Ámen.

            MOST VONULJANAK FÉLRE, ÉS MONDJÁK EL EZT AZ IMÁT ISTENNEK - CSAK KETTE­JÜK KÖZÖTT.

            Ha most elmondták ezt az imát, szeretném, ha el­olvasnák a Bibliában János evangéliumának harmadik részét, majd az evangélium többi részét is.
            A nevem és a címem megtalálható a könyv végén, és arra biztatom önöket, hogy írjanak nekem. Mondják el a könyv olvasása, és a megváltás imájának elmondá­sa közben született gondolataikat. Bizonyára vannak kérdéseik is. Kérésükre küldünk további útmutatást, mely segít majd abban, hogy Krisztussal létesített kap­csolatukban növekedjenek. A következő oldalak segíte­nek részletesebben megérteni mindazt, ami önökkel tör­tént, ha elmondták az imát és befogadták Krisztust.                                                                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése