2016. február 15., hétfő

AZ ÚR KÖVETELMÉNYEI

Most pedig Izráel, mit kíván tőled Istened az Úr? Csak azt, hogy Istenedet az Urat
féljed; járj mindenben az ő útjain, és szeresd őt, és szolgáld az Urat, a te Istenedet
teljes szívedből és teljes lelkedből. Tartsd meg az Úr parancsolatait és rendelkezéseit,
amelyeket ma parancsolok neked, a te javadra!

—5 Mózes 10:12‐13


Mit kér Isten tőlünk? Ebből az igerészből tisztán láthatjuk Isten követelményeit. Félnünk kell Őt (tiszteljük Őt), az Ő útjain kell járjunk, szeretnünk, szolgálnunk kell Őt, és szót kell fogadjunk Neki.

Egyszerűnek tűnik, de van egy probléma. Én már mindegyik részben hibáztam. A vágy az
engedelmességre bennünk van, de az engedetlenség vágya is jelen van bennünk.


EGY NAP PÁR EMBER MEGKÉRDEZTE JÉZUST: „MIT KELL, TEGYÜNK, HOGY ISTENNEK TETSZŐ DOLGOT CSELEKEDJÜNK?” JÉZUS EZT VÁLASZOLTA: „AZ AZ ISTENNEK TETSZŐ DOLOG, HOGY HIGGYETEK ABBAN, AKIT ELKÜLDÖTT.”
 (JÁNOS EVANGÉLIUMA 6:29).


Úgy érted, hogy csak annyit kell tegyek, hogy higgyek Jézusban? Erre képes vagyok. Ezt meg tudom tenni. Lehet, hogy nem tudom betartani az összes parancsolatot, vagy nem tudok mindig az Ő útjain járni, nem tudom szolgálni Őt teljes szívemből és lelkemből, de tudok hinni Jézus Krisztusban.

Az igazság az, hogy Isten nem adta fel az ideális követelményeket, de elismeri testem gyengeségét. Jézuson által Isten megtette azt, amit én nem tudtam volna megtenni. És amikor Jézusba vetem a hitemet, akkor azt veszem észre, hogy Ő megadja nekem azt az erőt ahhoz, hogy a többit is meg tudjam csinálni.



Atyánk, köszönjük azt az erőt, ami elérhető számunkra Jézus Krisztus által. Segíts
nekünk Uram, hogy a Te Lelked által olyan férfiakká és nőkké váljunk,
amilyeneknek Te szeretnél látni.

JÉZUS NEVÉBEN, ÁMEN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése