2016. február 20., szombat

A MEGIGÉRT PRÓFÉTA

Prófétát támasztok nekik atyjuk fiai közül, olyant mint te. Az én igéimet adom a szájába, ő
pedig elmond nekik mindent, amit én parancsolok. És ha valaki nem hallgat igéimre,
amelyeket az én nevemben mond, azt én felelősségre vonom.

—5 Mózes 18:18‐19


A zsidók a mai napig is azt gondolják, hogy ez a prófécia a Messiásra vonatkozik. Úgy, ahogy Mózes is egy közbenjáró volt, aki elvitte az Isten Igéjét az embereknek, ugyan így a megígért Próféta is Közbenjáró lenne, aki elviszi Isten Igéjét az embereknek. Mivel Isten végtelen és az ember véges lény, ezért van szükségünk közbenjáróra. Az embere képtelen megérteni és felfogni a végtelen Istent.


MIVEL ÉN BŰNÖS ÉS ROMLOTT VAGYOK, NEM KÖZELÍTHETEK EGY TELJESEN SZENT ÉS TISZTA ISTENHEZ. EZÉRT VAN SZÜKSÉGEM KÖZBENJÁRÓRA.


Ez az 5 Mózesben levő prófécia Jézus Krisztusban teljesedett be. Pál a Timóteushoz irt 1. levelében elmondja, hogy csak egy Isten van és csak egy közbenjáró Isten és ember között, aki pedig Jézus Krisztus. Ő kapcsolatban van Istennel, mert Ő maga is Isten. És megérinthet engem is, mivel emberré lett. Így most Őáltala én is elérhetek Istenhez.

Isten megtartotta ígéretét. Jézus Krisztus ez a közbenjáró Próféta. Ő a mi megvigasztalónk, és Ő az Ige, aki által életünk, erőnk, szeretetünk, megbocsátásunk, reménységünk és békességünk van.



Atyánk, köszönjük, hogy elküldted a Fiadat, hogy ez által megbocsátást
kaphassunk. Segíts, hogy a világosságban járhassunk, úgy, mint Jézus, aki a
Világosság, hogy közösségben lehessünk Veled.

AZ Ő NEVÉBEN IMÁDKOZUNK, ÁMEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése