2014. június 3., kedd

ISTEN TUD RÓLA

Az Úr pedig ezt mondta megláttam népem nyomorúságát Egyiptomban, és
meghallottam kiáltozásukat a sanyargatók miatt, mert ismerem
fájdalmukat. Le is szállok, hogy kimentsem őket…
—2 Mózes 3:7‐8


Az egyiptomiak hosszú idón keresztűl nagyon kegyetlenül bántak Isten népével. Ők semmilyen módot sem láttak a menekülésre. Kiáltottak Istennek, de féltek, hogy Ő nem figyel rájuk.


AMIKOR NEHÉZSÉGEKEN MEGYÜNK KERESZTÜL, SOKSZOR EGYEDÜL ÉREZZÜK MAGUNKAT. AZT HISSZÜK, HOGY SENKI SEM LÁTJA, ÉS SENKI SEM ÉRTI MEG. DE ISTEN TUD RÓLA.


Az Izraeliek nem tudták, hogy Isten már munkálkodik és van egy terve. De volt.

Isten először azt mondta Mózesnek, „Én tudom, hogy mi folyik itt.” És utána még hozzátette: „Mert ismerem a bánatukat.” Nagyon sokszor csak arra van szükségem, hogy tudjam, hogy valaki tud róla, megérti, és érdekli őt az én bánatom.

De Isten egy lépéssel még tovább megy, és azt mondja: „Mózes, meghallottam a kiáltásaikat, és ismerem a bánatukat, és eljöttem, hogy kimentsem őket.”

Én annyira örülök, hogy az, az Isten, akit szolgálok, az egy olyan Isten, aki lát, olyan Isten, aki hall, olyan Isten, aki tud gondolkozni és egy olyan Isten, aki jóval többet tud annál tenni, mint amit én kérhetek vagy amire szükségem van. Ő képes arra, hogy egy lehetetlen helyzetet megfordítson.

Lehet, hogy te egy nagyon nehéz helyzetben vagy. Kiáltottál az Úrhoz, de nem vagy benne biztos, hogy meghallotta. Isten azt mondja neked: „Láttam a szenvedésedet. Hallottam a kiáltásodat. Ismerem a bánatodat. És eljöttem, hogy a mai napon megmentselek.”



Atyánk, köszönjük, hogy Te egy élő, és hatalmas Isten vagy, és hogy Te jóval
többet tudsz annál tenni, mint amire szükségünk van, amit kérhetünk, vagy amit egyáltalán elképzelhetünk.

ÁMEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése