2012. december 1., szombat

Ima


Atyám, fedd fel bennem őszintétlen, hamis utaimat! Érints meg ott legbelül, ó Isten! Készíts fel valami nagyon hatalmasra, ami meghaladja a testi erőmet! Átadom neked a testi fegyvereimet, leteszem oltárodra őket, és kérem a te kegyelmedet.
Felkészülök arra, hogy megbirkózzak Veled! Változtass engem Jákobból Izraellé! Vigyél engem Bételből Penuélba! Változtass meg telje­sen! Elutasítok minden önző ambíciót, az emberektől való félelmet, és azt a vágyat, hogy mindenkinek mindenkor elnyerjem a tetszését! Ellene állok a hamisságnak, a hazug lelkeknek, a félrevezetésnek, az átláthatat­lanságnak és az őszintetlenségnek. Jézus Krisztus nevében! Kérem, hogy tisztítsd meg az elmémet, az útaimat és a szemeimet! Uram, sebezd meg a testemet!
Add, hogy sántítva járjak! Inkább legyen az én testem általad megse­bezve Uram , minthogy a sátán elpusztítsa.
Jöjj, ó Isten a Te kegyelmeddel! Teljesen átadom magam a feltételes odaszánásból, a feltétel nélküli megszentelődésre-, a Te számodra. Fogadj be és fogadj el engem! Életemet neked adom! Jézus nevében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése