2012. július 5., csütörtök

IMÁDSÁG ÉRTELEMÉRT

Uram, a te Igéd azt mondja, hogy te vagy az egyedül bölcs Isten, és nekem kétségbeesetten szükségem van ma rád. Olyan helyzetben vagyok, amit em­beri bölcsesség nem tud megmagyarázni és emberi erő nem tud helyrehozni. Csak egyetlen kiút van - és az rajtad át vezet! Küldd el, kérlek, a bölcsesség lelkét, és mu­tasd meg nekem, merre induljak! Küldd el a kijelentés lelkét, hogy megértsem, amit most nem tudok, mert rajtad kívül senki más nem tud átvinni engem ezen. Segíts, hogy hűségesen engedelmeskedjek neked mindabban, amit tudtomra adsz, és segíts, hogy emlékezzek arra, hogy néha e világ bölcsessége számodra bolondság. Segíts, hogy felismerjem a különbséget emberi tanács és isteni útmutatás között, és a te utadat válasszam! Átadom neked ezt a helyzetet, és elkötelezem magam arra, hogy téged foglak követni, mert tudom, hogy te megígérted, hogy irányítani fogod lépteimet. Segíts, hogy benned bízva járjam végig ezt az utat, azzal a bátorsággal, amit annak tudata ad, hogy a tiéd vagyok. Segíts, hogy ragaszkodni tudjak meggyőződésemhez, de szeretni tudjam azokat is, akik félreértenek. Tarts távol a haragtól, a félelemtől, a csüggedéstől, a kísértéstől és tarts közel a te szívedhez! És bár ez az út hegynek felfelé vezet, fogd a kezem, világítsd meg ösvényem és segíts továbbmenni, mert tudom, hogy a végén minden az én javamra és a te dicsőségedre lesz Jézus nevében! Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése